VOORZITTER

PENNINGMEESTER

CHRIS ALENTEYNS

HISTORIE MC DE BUITING

Eind jaren '70 richten een tal van vrienden met o.a de vader van marnicq, Richard Bervoets , Ivo Bervoets en Jos Geukens de motocrossclub MC De Gildecrossers op . Rijders in dienst waren toen Richard Bervoets hemzelf maar ook zoon Marnicq Bervoets en Herman Geukens. Begin jaren 80 werd de naam Gildecrossers veranderd naar MC De Buiting. De club ging wedstrijden organiseren in de BLM federatie met name in Paal , Tessenderlo en het legendarische fonteintje in koersel.

Nu bijna 45jaar later was het tijd voor iets nieuws. Ivo Bervoets had jaren geleden de fakkel al doorgegeven aan Jan Paulissen . Koen Bervoets de zoon van ivo en Jan Paulissen kwamen op idee om samen met Chris Alenteyns een fanclub op te richten voor junior Bervoets . Het zou mooi zijn de traditie verder te zetten van vader op zoon.